marți, februarie 03, 2009

Matusa Tamara din AFRICA

.
Astazi era sa ma imbogatesc. Am fost tentat sa devin milionar. Discutam de peste 7 mil $.

Trebuia sa ma dau ruda cu un decedat, chipurile roman, Michael VASILE, adica Mihai. M-am bucurat. Venise si la mine matusa Tamara.

Mihaita, cica murise intr-un accident de masina impreuna cu sotia si cei 3 copii. Cica era mare director la o companie petroliera de prin Africa si lasase in conturi vreo 14,5 mil dolari. Bogat romanul nostru.

Un avocat aflase ca intr-un termen oarecum scurt urma ca acesti bani, in lipsa unor mostenitori sa fie luati de catre banca. Cinstit, avocatul mi-a propus un targ: jumatate eu, jumatate el. Ca are el toate actele pregatite si face el toate demersurile pentru a intra in posesia mostenirii. Ca sa nu se piarda. Urma sa trimit datele mele (nume complet, adresa, etc). Numai ca "avocatul" asta, nu stie ca eu l-am cautat pe Google si l-am gasit, cu tot cu Tamara, Mihaita si chiar mai mult: loterii internationale, diamante neslefuite, castiguri fabuloase, etc toate pe forumuri de discutii despre fraude internationale cu cartierele generale prin Africa (Nigeria) sau cine mai stie pe unde. Cica mai departe urma sa-i trimit eu niste bani: vreo 2500 $ pentru nu stiu ce acte sau spaga la banca. Cei care au fost curiosi sa vada cum continua "jocul", au fost surprinsi sa constante ca baietii lucreaza ca la carte: au expediat chiar si certificatul de deces sau tot felul de documente constatatoare de la spitale, etc. Ca sa fie totul credibil.

Eeee... daca-i asa, nu-i mai trimit nimic avocatului. Nici date, nici bani. Il pacalesc eu. Lasa sa piarda 7 mil $. Sa vada si el cum e. Acum prietenii mei vor fi suparati pe mine. Ca poate le dadeam si lor ceva. Macar imprumut. La banii astia...

.

Niciun comentariu: