vineri, aprilie 17, 2009

Cine n-are batrani... n-are nici trecut, nici viitor !

.
Unul dintre motivele importante pentru care sunt atat de mandru ca sunt membru al PNL, este acela ca liberalii au dat tarii de-a lungul timpului, oameni de stat extrem de valorosi, care au facut Romania moderna si care au contribuit din plin la ceea ce avem astazi si consideram a fi starea de normalitate: democratia, statul de drept, economia de piata, etc.
.
Faptul ca i-am avut pe Bratieni, Lascar Gatargiu, C.A Rosetti, Kogalniceanu, D.A. Sturdza, Neagu Djuvara, Horia Rusu s.a. sau ca ii avem pe Mircea Ionescu Quintus, Radu Campeanu, Dinu Zamfirescu ma face sa cred si ca viitorul suna bine. Pentru ca acesti minunati oameni nu pot si nu vor lasa pe cei mai tineri sa greseasca.
.
Campania din toamna lui 2008, mi-a confirmat inca o data faptul ca cel mai vechi partid politic din Romania, Partidul National Liberal, trebuie sa dainuie si sa genereze noi si noi solutii pentru a duce tara pe drumul drept. Acest obiectiv atat de clar, mi-a fost intarit de intalnirile pe care le-am avut in campanie cu probabil cel mai vechi membru liberal de la Iasi: domnul Grigore BUTUREANU.
.
Domnia sa, un excelent interlocutor, foarte lucid si bine educat, un personaj cochet si dornic de implicare s-a nascut la 10 oct 1924, devenind membru al PNL in anul 1945. De profesie inginer chimist, vorbitor de franceza si italiana, domnul BUTUREANU ne-a povestit mie si colegului si prietenului meu Liviu BRATESCU, cum a ingropat si distrus arhiva PNL de la Iasi, pentru a salva vietile liberalilor ieseni de catre comunistii rusi care tocmai se instalau pentru mai bine de 45 ani in Romania.
.
Despre cum s-a construit fabrica de la Antibiotice, implicarea rusilor si despre alte multe lucruri interesante si nestiute, vom mai vorbi, avand speranta ca anul acesta ne vom revedea si mai mult, ca vor reusi sa-l cunoasca pe domnul BUTUREANU si mai tinerii mei colegi liberali, elevi, studenti.
.


.

Niciun comentariu: