vineri, iunie 05, 2009

Mesaj de la CRISTIAN TOPESCU


.
Ieri am primt un mesaj de bun simt de la domnul Cristian TOPESCU. Mie mi-a placut, drept pentru care am considerat necesar sa il postez si aici:
.
Politica, dragi prieteni, e un fel de fotbal fără nici un fel de reguli. Duminică vom juca o repriză a unui meci de care depinde şi campionatul final din toamnă. Când se va auzi fluierul de final, vom fi judecaţi nu după câte pase am dat sau după câte goluri am înscris, ci după felul în care vom fi reuşit sau nu să transmitem un semnal adversarilor noştri aflaţi în prezent la guvernare.
.
Semnalul că trebuie găsită o soluţie pentru ieşirea din criză şi că trebuie ca poporului român să i se redea speranţa.
.
În sport, există mai mulţi spectatori decât jucători. În politică, însă, putem să intrăm cu toţii pe teren. Fiecare dintre dumneavoastră are nu numai şansa, ci chiar datoria să se implice. Victoria în acest meci va fi a noastră dacă îi vom aduce la urne pe cei care ne susţin.
.
Nu va fi uşor. Partidele care sunt astăzi la putere vor mobiliza valize şi autobuze, vor încerca să facă blat, pentru a fura acest meci.
.
Dar aceasta nu înseamnă că nu putem câştiga. Căpitanul echipei noastre a străbătut ţara de la un capăt la celălalt, întâlnindu-se cu oamenii şi încurajându-i pe suporterii noştri. Arătaţi-i că sunteţi într-o formă excelentă, gata să puneţi la fel de multă energie în slujba echipei pe cât au pus el şi ceilalţi candidaţi pentru Parlamentul European.
.
Ţineţi minte! Nu putem câştiga decât dacă vom fi mai mulţi jucători decât spectatori.
.
Intraţi pe teren! Hai PNL! Hai ROMANIA !
.

Niciun comentariu: